حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تاریخ بروزرسانی : ۲۱ شهریور ۱۴۰۳

تصاویر شامل قوانین کپی رایتینگ بوده و هر گونه کپی، پیگرد قانونی خواهد داشت.

Images include copyright laws and any copy will be prosecuted

   مودم سیمکارتی جیبی برند HUAWEI مدل E5785-320aگارانتی اصلیModem SIM card brand HUAWEI Model E5785-320a

توجه: گارانتی محصولات بر عهده شرکت گارانتی کننده می باشد

ارسال فوری محصول

ناموجود

در صورت بدون قیمت بودن کالا، برای استعلام قیمت و موجودی می توانید با پشتیبانی کیس سفید در ارتباط باشید

نقد و بررسی اجمالیModem SIM card brand HUAWEI Model E5785-320a

   مودم سیمکارتی جیبی برند HUAWEI مدل E5785-320a

   مودم سیمکارتی جیبی برند HUAWEI مدل E5785-320a

اگر قصد خرید مودم سیمکارتی جیبی برند HUAWEI مدل E5785-320a را دارید، کالکشن فروشگاه کیس سفید همیشه از جدید ترین این محصولات غنی است و گزینه های متفاوتی را برای خرید از فروشگاه ما خواهید داشت.

مودم سیمکارتی جیبی برند HUAWEI مدل E5785-320a یکی از محصولات برند «هوآوی» (Huawei) است. این مودم همراه، قابلیت نصب سیم‌کارت ۴.۵G و پشتیبانی از سیستم TD-LTE را دارد و می‌تواند با استفاده از یک سیم‌کارت، اینترنت پرسرعت را در اختیارتان قرار دهد. E5785 بسیار کوچک است و وزن خیلی کمی دارد. وزن مودم به همراه باتری ۱۲۳ گرم است و همراه داشتن آن باعث ناراحتی کاربر نخواهد شد. باتری داخلی مودم از نوع شارژی است و ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

مودم سیمکارتی جیبی برند HUAWEI مدل E5785-320a با ظرفیت بالای باتری می‌تواند تا ۱۰ ساعت استفاده‌ی پیوسته از اینترنت را به همراه داشته باشد. در صورت خاموش بودن وای‌فای، زمان بقای شارژ باتری به ۵۰۰ ساعت افزایش پیدا می‌کند. شارژ کردن مجدد باتری با استفاده از یک کابل micro USB انجام می‌‎شود.

   مودم سیمکارتی جیبی برند HUAWEI مدل E5785-320a

مودم سیمکارتی جیبی برند HUAWEI مدل E5785-320a تا ۳۲ کاربر می‌توانند به صورت هم‌زمان به مودم E5785 وصل شوند و از اینترنت بی‌سیم به اشتراک گذاشته شده استفاده کنند. شبکه‌ی بی‌سیم ایجاد شده توسط مودم همراه E5785 از جدیدترین استانداردهای موجود در شبکه‌های بی‌سیم پیروی می‎کند و می‌تواند سرعت انتقال بی‌نظیری را درون شبکه‌ی محلی فراهم کند.

سرعت دسترسی این مودم به شبکه‌ی ۴.۵G تحت استاندارد CAT7 طبقه‌بندی می‌شود؛ به این معنی که حداکثر سرعت دریافت و ارسال داده در آن به ترتیب ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و ۵۰ مگابیت بر ثانیه است. روی بدنه‌ی محصول، یک نمایشگر کوچک وجود دارد که اطلاعات مورد نیاز را به کاربر نمایش می‌دهد.

مودم سیمکارتی جیبی برند HUAWEI مدل E5785-320a این نمایشگر مصرف کمی دارد و می‌تواند اطلاعاتی از قبیل میزان شارژ باتری، قدرت سیگنال دریافتی، SMS های دریافتی، میزان اینترنت مصرف شده و تعداد کاربران متصل به مودم را نمایش دهد.

مودم روتر بی‌سیم هواوی(Huawei) E5785-320a یک دستگاه قدرتمند و قابل حمل است که ارتباطات بی‌سیم ۴G را پشتیبانی می‌کند. این مودم روتر از باندهای فرکانسی گوناگون برای ارتباطات سلولی پشتیبانی می‌کند، از جمله باندهای LTE FDD B1/B3/B5/B7/B8/B20 و همچنین LTE TDD B38/B40/B41.

   مودم سیمکارتی جیبی برند HUAWEI مدل E5785-320a

باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت بدین معناست که باتری می‌تواند ۳۰۰۰ میلی آمپر جریان الکتریکی را به مدت یک ساعت ارائه دهد. این ظرفیت باتری نشان دهنده میزان انرژی ذخیره شده در باتری می باشد و میزان زمانی که باتری می‌تواند به طور مستمر انرژی فراهم نماید. به طور کلی، یک باتری با ظرفیت بالاتر به مدت طولانی‌تری می‌تواند از انرژی ذخیره شده خود استفاده نماید.

 

مودم سیمکارتی جیبی برند HUAWEI مدل E5785-320a این مودم همراه از اتصال بی‌سیم با سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه برای دانلود و ۵۰ مگابیت بر ثانیه برای آپلود پشتیبانی می کند که به معنای این است که این اتصال بی‌سیم قادر است اطلاعات را با سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه از اینترنت دانلود نماید و با سرعت ۵۰ مگابیت بر ثانیه اطلاعات را به اینترنت آپلود کند.

مودم سیمکارتی جیبی برند HUAWEI مدل E5785-320a این سرعت‌ها برای ارتباطات بی‌سیم بسیار مناسب هستند و به کاربران این امکان را می‌دهند تا با سرعت بالا و بهره‌وری بالا از اینترنت استفاده کنند.

مودم سیمکارتی جیبی برند HUAWEI مدل E5785-320a شبکه‌های قابل پشتیبانی می باشند، که شامل باندهای فرکانسی مختلفی مانند LTE-FDD Band 1/3/5/7/8/20 و LTE-TDD Band 38/40/41 هستند که توسط اپراتورهای مختلف در سراسر جهان استفاده می‌شوند.

   مودم سیمکارتی جیبی برند HUAWEI مدل E5785-320a

مودم سیمکارتی جیبی برند HUAWEI مدل E5785-320a باندهای دیگر مثل LTE-FDD Band 28 و Band 12/17 نیز برای ارتباطات ۴G استفاده می گردند. بهتر است پیش از استفاده از دستگاه ۴G، اطمینان حاصل نمایید که باندهای فرکانسی مورد نیاز در منطقه شما پشتیبانی می‌شود.

مودم و روترهای امروزی اغلب دارای قابلیت پشتیبانی از دریافت و ارسال پیامک یا SMS می باشند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از دستگاه خود پیامک ارسال و دریافت کنند، مانند یک تلفن همراه.

مودم سیمکارتی جیبی برند HUAWEI مدل E5785-320a این ویژگی معمولاً از طریق یک رابط کاربرینرم افزار یا وب مدیریت دستگاه فراهم می‌شود. ارسال پیامک از طریق مودم یا روتر می‌تواند به عنوان یک راه ارتباطی دیگر برای کاربران برای ارسال و دریافت  اعلان‌ها، اطلاعیه‌ها، و اطلاعات مورد نیاز استفاده شود.

فروشگاه کامپیوتر کیس سفید که از سال ۱۹۹۹ مشغول به فعالیت در زمینه کامپیوتر فروش هارد ، فروش مودم  است، مفتخر به این است که بیش از ۲۴ سال در زمینه رایانه  در ایران و در شمال غرب کشور، ارائه خدمت میکند.

فروشگاه casesefid سعی بر آن دارد که انواع لوازم رایانه را از زمان تولید اولین محصول به  سایت casesefid.com اضافه کند.

نظرات کاربرانModem SIM card brand HUAWEI Model E5785-320a

دیدگاه های انگلیسی پذیرفته نخواهد شد

English comments will not be accepted

لطفا از ثبت دیدگاه های تبلیغاتی خودداری کنید

برای ثبت امتیاز ، باید محصول را خریداری کرده باشید

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “   مودم سیمکارتی جیبی برند HUAWEI مدل E5785-320a”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخModem SIM card brand HUAWEI Model E5785-320a

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیModem SIM card brand HUAWEI Model E5785-320a
    نقاط قوت
    • اتصال به اینترنت از طریق سیم‌کارت USIM
    • سازگار با استاندارد های 802.11n/g/b
    • فایروال داخلی و پروتکل‌های امنیتی استاندارد WPA / WPA2
    • قابل حمل همراه با باتری قابل شارژ
    • مکان اتصال حداکثر 32 دستگاه Wi-Fi
    • مدیریت و کنترل آسان با استفاده از تلفن همراه
    • تظیمات حفاظتی WPS با یک لمس
    نقاط ضعف
    • ندارد
    مقایسه محصولات

    0 محصول

    مقایسه محصول
    مقایسه محصول
    مقایسه محصول
    مقایسه محصول